Misschien is het nog niet helemaal duidelijk wat een weddingplanner voor jullie kan betekenen. In Nederland en Limburg zijn er steeds meer stellen die gebruik maken van een professionele weddingplanner. Waarom ook niet? Een weddingplanner kan jullie namelijk veel tijd, stress en ook geld besparen.

Waarom een weddingplanner?

De organisatie

Stressvrije voorbereiding

Bij het organiseren van een bruiloft komen verschillende aspecten kijken; er moeten veel zaken geregeld worden en vaak komt ook nog eens alles tegelijkertijd. Denk hierbij aan bloemen, locatie, catering, uitnodigingen, bedankjes, muziek, entertainment, fotograaf, ceremonie etc. Bovendien is het voor een bruidspaar vaak lastig om te bepalen waar ze moeten beginnen en is het soms moeilijk te overzien.

De verloving moet een leuke periode zijn, een tijd waar jullie volop van genieten. Het is daarom belangrijk om de periode tot aan de bruiloft stressvrij door te komen, maar dit is makkelijker gezegd dan gedaan. Als je bijvoorbeeld beiden een baan hebt, vraag je je misschien af hoe je het allemaal geregeld krijgt. Als weddingplanner kan ik jullie op verschillende gebieden ondersteunen bij de organisatie van jullie huwelijksdag en jullie ontlasten met diverse werkzaamheden.

Mijn visie

Jullie als bruidspaar staan centraal. Jullie maken de keuzes, ik neem al het regelwerk uit handen en werk ondersteunend en adviserend. Mijn taak is om alle puzzelstukjes bij elkaar te zoeken en ze op de juiste plek te plaatsen, zodat jullie bruiloft steeds meer vorm krijgt naarmate de dag nadert. Als weddingplanner vind ik het belangrijk dat deze puzzel precies past. Het is zoals jullie willen en zodat jullie stressvrij en zorgeloos naar de bruiloft kunnen toeleven.

Weddingplanner
Weddingplanner

Waarom een weddingplanner?

Nog niet overtuigd? Lees onderstaande punten waarom je jezelf een weddingplanner moet gunnen.

  1. Ervaring: ervaring in het plannen van bruiloften en kennis van alle ins en outs van het proces;

  2. Tijdbesparing: jullie steken alleen tijd in de leuke dingen, bijvoorbeeld het maken van alle keuzes. Alle praktische zaken wordt voor jullie geregeld;

  3. Professionaliteit en kennis: alles wordt tot in detail geregeld;

  4. Netwerk: een uitgebreid netwerk van betrouwbare leveranciers ter beschikking;

  5. Creativiteit: ideeën voordragen, uitwerken en advies geven;

  6. Detailgericht: zorgen voor alle kleine details, waardoor jullie bruiloft vlekkeloos verloopt.

  7. Problemen oplossen: bij onverwachte problemen tijdens de planning of op de dag zelf wordt snel en efficiënt een oplossing gevonden. Meestal zelfs zonder dat jullie het merken;

  8. Budgetbewaking: het budget wordt goed bewaakt, zo geven jullie nooit te veel uit;

  9. Professionele ceremoniemeester: op de dag zelf aanwezig om alles in goed banen te leiden;

  10. Planning: het proces en de planning stroomlijnen en efficiënter organiseren. Hierdoor wordt kostbare tijd bespaard.


Kortom: zorgeloos genieten van een onvergetelijke bruiloft. Zowel voor jullie zelf als voor familie en vrienden!

Creating unforgettable moments