Ceremoniemeester Limburg, Ceremoniemeester, Ceremoniemeester Zuid Limburg, Eventplanner, Eventplanner Limburg, Eventplanner Zuid Limburg, Ceremoniemeester Parkstad, Ceremoniemeester Heerlen, Ceremoniemeester Maastricht, weddingplanner Limburg, weddingplanner Zuid Limburg, weddingplanner Parkstad, evenementen Limburg, feestplanner Limburg, bruiloftsplanner, evenementencoördinator, partyplanner, bedrijfsevenementen, eveneamentenplanning, feestorganisatie, evenementenplanning, bruiloft, Bruiloft Limburg, Bruiloft Zuid Limburg, Trouwen Limburg, Trouwen Zuid Limburg, Limburg, Heerlen, Parkstad, babyshower, verjaardag, jubileum, feesten, partijen, verjaardagsfeest, pensioenfeest, verlovingsfeest

Diensten van Perfectly planned by Denice

Op deze de pagina vinden jullie een overzicht van mijn diensten.

Ik begrijp echter dat elk individu, elk evenement en elke feest uniek is. Daarom biedt ik naast deze diensten, ook nog maatwerk aan.

Blader door het aanbod en ontdek de mogelijkheden. Heb je na het lezen van deze pagina nog vragen, stel ze gerust via het contactformulier of neem telefonisch contact op.

Weddingplanner en eventplanner
Weddingplanner en eventplanner
huwelijksaanzoek
huwelijksaanzoek
Feest met champagne
Feest met champagne
feest
feest
woman holding beige-petaled flower bouquet
woman holding beige-petaled flower bouquet
Toosten op het bruidspaar
Toosten op het bruidspaar
Prijs:
€ 1750*

Ceremoniemeester

Ben je klaar om jullie feest of evenement naar een hoger niveau te tillen? Ga voor een vlekkeloze en betoverende ervaring en kies voor een professionele ceremoniemeester. Van adembenemende bruiloften tot sprankelende jubilea en bedrijfsevenementen, ik begeleid jullie volledige evenement en zorg ervoor dat alles perfect verloopt.

Wat zit er in het pakket:

  1. Draaiboek maken: 4 weken van te voren neem ik de planning over.

    Er wordt een draaiboek gemaakt en afgestemd met de locatie(s) en leveranciers.

  2. Contactpersoon: ik ben contactpersoon voor leveranciers en gasten.

  3. Locatie bezoek: een aantal weken voor het evenement bezoeken we samen de locatie.

  4. Gastenlijstbeheer: ik help met het bijhouden van de gastenlijst, RSVP's, dieetwensen en speciale verzoeken van gasten.

  5. Ceremoniemeester: tijdens het evenement ben ik aanwezig als ceremoniemeester (tijden in overleg). Ik zorg voor de planning en ondersteun

    jullie daar waar nodig.

  6. Coördinatie: ik coördineer de aankomst van leveranciers en gasten.

  7. Aankleding: ik verzorg kleine decoraties.

  8. Speeches en toast: ik coördineer en plan speeches, zodat deze op het juiste moment plaatsvinden.

  9. Bedankjes en cadeaus: ik zorg ervoor dat de bedankjes voor de gasten klaar staan en dat cadeaus veilig worden opgeborgen.

Tijdens een kennismakingsgesprek bespreken we jullie wensen en behoeften en na het gesprek ontvangen jullie een passende offerte. Ook delen van dit pakket zijn mogelijk om los te boeken.

white icing-covered cake
white icing-covered cake

Weddingplanner

Bij het organiseren van een bruiloft komen verschillende aspecten kijken; er moeten veel zaken geregeld worden en vaak komt ook nog eens alles tegelijkertijd. Denk hierbij aan bloemen, locatie, catering, uitnodigingen, bedankjes, muziek, entertainment, fotograaf, ceremonie etc. Bovendien is het voor een bruidspaar vaak lastig om te bepalen waar ze moeten beginnen en is het soms moeilijk te overzien.

Als weddingplanner kan ik jullie op verschillende gebieden ondersteunen bij de organisatie van jullie huwelijksdag en jullie ontlasten met diverse werkzaamheden.

Iedere bruiloft is anders, iedere bruiloft is persoonlijk en iedere bruiloft heeft een ander budget. Vandaar dat niet iedere bruiloft behoefte heeft aan hetzelfde weddingplanner-pakket. Vandaar dat dit pakket heel flexibel is en geen vaste prijs heeft. Hieronder een overzicht van zaken waarbij ik als weddingplanner jullie kan helpen/ondersteunen:

  1. Plan van aanpak opstellen;

  2. Budgetbewaking;

  3. Planning van dé dag;

  4. Ideeën voordragen, uitwerken en advies geven;

  5. Het zoeken van de mooiste trouwlocaties en de beste leveranciers;

  6. Contacten onderhouden met leveranciers;

  7. Helpen met het regelen van alle onderdelen van de dag;

  8. Bijhouden RSVP's;

  9. Samenstelling draaiboek;

  10. Coördinatie van de dag zelf.

Prijs:
op maat

Feest organisatie

Hoe groot of klein het feest ook is, ik kan helpen met de organisatie. Een verrassende babyshower, een 50-jarige verjaardag, een surprise party, een 'happy together'-feest (voor als je niet wilt trouwen, maar wel een fantastisch feest wilt geven), kerstborrel, bedrijfsfeest of welk ander feest dan ook!

Ieder feest is anders

Budget en ontzorgen

Ik houd rekening met het budget en neem de planning en organisatie uit handen! Indien gewenst zorg ik tijdens het feest dat alles goed verloopt.

Bij dit pakket kun je denken aan: de planning, uitwerken van themafeesten, ideeën, catering, entertainment, decoratie, het regelen van de uitnodigingen en het bijhouden van de RSVP.

Alles in samenspraak, maar met als doel dat jij zorgeloos kunt genieten van een onvergetelijk feest!

Iedereen heeft andere wensen en behoeften en dat maakt ieder feest uniek.
Tijdens het kennismakingsgesprek brengen we samen de wensen en behoeften in kaart om altijd tot iets persoonlijks te komen.

ribbons and confetti on floor\
ribbons and confetti on floor\
Prijs:
op basis van
€ 50 per uur

Hulp bij huwelijksaanzoek

Droom je van een huwelijksaanzoek dat recht uit een sprookje komt?
Of heb je een fantastisch idee, maar vraag je jezelf af hoe je dit kunt organiseren zonder dat je partner iets door heeft? Laat mij je helpen om die ene bijzondere vraag om te zetten in een betoverende ervaring die jullie voor altijd zullen koesteren.

Mijn missie is simpel en krachtig: creëer een magisch moment dat niet alleen "ja" oplevert, maar ook een moment waar je hart sneller van gaat kloppen. Ik neem de stress en planning uit handen, zodat jij je volledig kunt richten op die ene bijzondere vraag.

Wat zit er in het pakket:

  1. Maatwerk: elk liefdesverhaal is uniek en daarom ontwerp ik een aanzoek dat past bij jullie persoonlijkheden en relatie.

  2. Naadloze uitvoering: van locatiekeuze en decoratie tot timing en logistiek, ik regel alles tot in de puntjes.

  3. Geheimhouding en discretie: ik werk discreet zodat alles een verrassing blijft voor jouw partner. Jouw geheim is veilig bij mij.

  4. Budgetvriendelijke opties: magie hoeft niet duur te zijn. Ik houd altijd rekening met jouw budget.

Tijdens een kennismakingsgesprek bespreken we jouw wensen en behoeften en na het gesprek ontvang je een passende offerte.

Wil je met mij trouwen?
Wil je met mij trouwen?
Prijs: vanaf
€ 350*
Feestverlichting
Feestverlichting

Op maat

  1. Organiseer je een evenement en wil je alleen hulp bij een bepaald onderdeel?

  2. Wil je hulp bij de volledige organisatie van een evenement?

  3. Wil je alleen een adviesgesprek?


Neem gerust contact op via het contactformulier of Whatsapp, dan bespreken we in een persoonlijk gesprek samen de mogelijkheden.

Prijs: maatwerk

Neem contact op

*Prijzen zijn exclusief materialen/decoratie. Op de prijs is geen btw van toepassing. De algemene voorwaarden van Perfectly planned by Denice zijn van toepassing.